Subject: Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi poolt hallatava kinnisasjaga liitumislepingu sõlmimine
From: "Indrek Hermandi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 15:51:50 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Riigi kinnisvararegistri andmetel on Võru maakonnas Setomaa vallas Värska
alevikus Allika 8 kinnisasja valitseja Majandus- ja
Kommunikatsiooniministeerium.

Kuidas toimub kinnistuga ühisveevärgi ja -kanalisatsioonivõrguga
liitumislepingu sõlmimine, kelle poole pöörduda?

Kõike head

Indrek Hermandi

Liitumisspetsialist | tel: +372 731 1845

AS Emajõe Veevärk

tel: +372 731 1840|  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<http://www.evv.ee/> www.evv.ee